رئیس ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج خبر داد

آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی طی چند روز اخیر کلید خورده و این کار منجر به کاهش ترافیک و رضایتمندی مردم شده است.
به گزارش پژواک کردستان، مرتضی سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طرح ساماندهی وانت‌بارهای  میوه فروش طی چند روز اخیر کلید خورده و این اقدام منجر به کاهش ترافیک و رضایتمندی مردم شده است، اظهار کرد: در راستای حمایت هرچه بیشتر از فعالین این عرصه ایجاد بازارهای روز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
 
وی، با تاکید بر اینکه هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج ایجاد رضایتمندی مردم است، گفت: دنبال قطع کردن منبع درآمدی این افراد نیستیم، بلکه این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح شهر است.
 
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج تصریح کرد: طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش از روز شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و فرمانداری کلید خورده و وانت بارها به ۵ نقطه تعیین شده شامل چهار راه حاجی‌آباد، میدان ۱۲فروردین روبروی سردخانه، بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار، بلوار معلم بالاتر از میدان سهروردی (فیض آباد) و بلوار حمدی بالاتر از مسجد قبا هدایت شده‌اند.
 
کد مطلب : 210
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcgrz9x4ak9q.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما