وضعیت پایدار شبکه ارتباطی کردستان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری
استاندار کردستان گفت: کردستان در روند برگزاری انتخابات مشکلی به لحاظ ارتباطی نداشته و کار به خوبی پیش رفته است.
به گزارش پژواک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست وبیناری با مدیرعامل شرکت مخابرات کشور اظهار کرد: فرآیند انتخابات در تمام مراکز شعب اخذ رأی از همان ابتدای صبح تاکنون فعال بوده و بدون لحظه‌ای قطعی خطوط ارتباطی فعال بوده است.
 
وی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه مخابرات در حوزه ارتباطی به منظور برگزاری انتخابات گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و آرامش و سلامت کامل برگزار شده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه در تمام استان‌ها بالای ۹۸ درصد انتخابات به صورت ارتباطات پایدار و مطمئن برگزار شد.
 
مجید سلطانی تلاش و خدمات شرکت مخابرات را در همه استان‌های کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی در حوزه انتخابات از سوی مجموعه مخابرات انجام شده و در این زمینه هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد.
 
وی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی را مرهون تلاش‌ها و همدلی کارکنان مخابرات دانست و افزود: کارنامه مجموعه مخابرات در حوزه ارتباطات حوزه انتخابات درخشان بوده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: امید است در سال‌های آتی کارهای بزرگی در حوزه مخابرات انجام شود و شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.
 
مدیر مخابرات منطقه کردستان هم در این نشست اظهار کرد: تا این لحظه مشکل ارتباطی در کردستان وجود نداشته است و وضعیت پایدار را در شبکه ارتباطی سطح استان داشته‌ایم.
 
آزاد حکمت گفت: امروز هم مانند جمعه هفته گذشته همکاران در امر انتخابات مشارکت گسترده‌ای داشته و خانواده مخابرات نقش خود را به درستی ایفا کرده است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 698
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcgr7934ak9y.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما