«غضنفری‌پور» مدیرکل پزشکی قانونی کردستان شد
«بهزاد غضنفری‌پور» با حضور جمعی از مسؤولان استان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.
به گزارش پژواک کردستان، «سید امیرحسین مهدوی»، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان اظهار کرد: ضرورت دارد تا مدیر و کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در جهت جلب رضایت مردم شریف استان گام‌های موثرتری بردارند.
 
وی گفت: جنس خدمات پزشکی قانونی، کارشناسی است و نظریه‌های کارشناسی صادره در پزشکی قانونی، به اجرای عدالت در دستگاه قضائی کمک شایانی می‌کند.
 
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور، پزشکی قانونی استان کردستان را جز استان‌های برخوردار از نظر نیروی انسانی در کشور ذکر و تصریح کرد: خدمات پزشکی قانونی استان کردستان در حوزه‌های روانپزشکی، سم‌شناسی و … در استان انجام می‌شود که این موضوع سبب شده تا استان از این جهت مستقل از استان‌های همجوار باشد.
 
وی گفت: ارتقای کیفی خدمات پزشکی قانونی سرلوحه کار ماست که یک گام اساسی آن اقدام جهت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضائی و خدمات است.
 
در پایان این مراسم از زحمات «بهتاش خانی‌آباد» تقدیر و «بهزاد غضنفری‌پور» به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 722
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcebw8fijh8w.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما