مدیرکل هواشناسی کردستان:

دمای هوای کردستان 5 درجه کاهش می‌یابد

دمای هوای کردستان 5 درجه کاهش می‌یابد
مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا چهارشنبه امکان بارش‌های خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از مناطق شمالی استان وجود دارد و دمای هوا در طول روز 4 تا 5 درجه کاهش می‌یابد.
به گزارش پژواک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی اظهار کرد: از امروز دوشنبه تا روز جمعه شاهد رشد موضعی ابر در بعدازظهرها و گاهی وزش باد در سطح استان خواهیم بود البته تا روز چهارشنبه امکان بارش‌های خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از مناطق شمالی کردستان وجود دارد.
 
وی گفت: همچنین تا آخر هفته به دلیل فراهم بودن شرایط انتقال گردوخاک به نیمه غربی کشور، تا حدودی کیفیت هوا و دید افقی بویژه در مناطق غربی و جنوبی استان کاهش می‌یابد.
 
مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به تداوم گرمای هوا و وزش باد در چند روز آینده، از امکان وقوع آتش‌سوزی و گسترش آن در جنگل‌ها و مراتع استان خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه در آماده‌باش باشند.
 
وی درباره وضعیت دما هم گفت: از امروز تا روز چهارشنبه دمای در طول روز 4 تا 5 درجه کاهش یافته و از شدت گرمای سطح منطقه کاسته می‌شود. امروز دمای هوا در سنندج مابین 16 تا 39 درجه است. در طول دو روز آینده شاهد کاهش دما و خنکی هوا در سطح استان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 726
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcicqay2t1ar.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما