کردستان از لحاظ وقوع سرقت جزو استان‌های آخر کشور است
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: کردستان در بخش سرقت استان یکی مانده به آخر کشور است.
به گزارش پژواک کردستان، سردار علی آزادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست تقدیر از طلایه‌داران عرصه رسانه است.
 
وی گفت: خبرنگاران طلایه‌داران خدمت جبهه مقاومت  و خدمت به جامعه در زمینه‌ آگاهی‌بخشی به مردم هستند.
 
فرمانده انتظامی استان کردستان عملکرد اصحاب رسانه کردستان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: امیدوارم ما هم بتوانیم پاسخ‌گوی خبرنگاران باشیم همانگونه که یکی از وظایف ذاتی مدیران پاسخ‌گویی است.
 
وی گفت: امیدواریم با همراهی اصحاب رسانه بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم برداریم کما اینکه هر ماه دیدارهای مردمی در این راستا برگزار می‌شود.
 
سردار آزادی با بیان اینکه احساس امنیت، مهم‌تر از امنیت است که خبرنگاران در این راستا نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود: استان کردستان از لحاظ نرخ جمعیت در بخش سرقت، به ازای هر 100 هزار نفر، استان یکی مانده به آخر کشور است، یعنی آمار بسیار پایین هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در بخش سرقت از لحاظ فراوانی نیز استان بیست‌وهشتم کشور هستیم، این نشان می‌دهد که خبرنگاران از لحاظ فرهنگ‌سازی خوب عمل کرده‌اند و خود مردم نیز با فرهنگ هستند.
 
فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: جرائم ناامنی و وجود اراذل و اوباش  استان نسبت به استان‌های دیگر بسیار پایین است که بخشی از این موفقیت را مدیون خبرنگاران هستیم.
 
معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان کردستان نیز در این نشست از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران بابت همکاری در پوشش اخبار انتظامی کردستان قدردانی کرد.
 
سرهنگ علی مجیدی گفت: خبرنگاران تثبیت‌کننده احساس امنیت در کردستان هستند و تلاش‌های اصحاب رسانه جای تقدیر دارد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 721
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcd2f056yt0x.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما