سوءقصد مسلحانه در سقز 3 کشته بر جای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: در یک فقره سوء قصد مسلحانه در سقز 3 نفر کشته شدند و تلاش برای بازداشت قاتل یا قاتلان در حال انجام است.ررر
به گزارش پژواک کردستان، سرهنگ صیدعلی صفری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سوءقصد مسلحانه در این شهر اظهار کرد: چهارشنبه شب فردی با سلاح به مکانی در شهر سقز وارد و اقدام به تیراندازی کرده که متعاقب آن 2 نفر به هویت‌های معلوم و نفرِ سوم به هویت «شیخِ آزاد» جان باختند.
 
وی گفت: پیگیری این موضوع و تلاش‌های ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان با دستورِ ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی  شهرستان سقز تصریح کرد: پلیس به سرنخ‌های خوبی در این خصوص دست یافته که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
رئیس کل دادگستری استان کردستان هم از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمان قتل ۳ نفر از شهروندان سقزی خبر داد و گفت: ضاربان شناسایی و دستورات لازم برای بازداشت آنان صادر شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی با اشاره به ماجرای سوءقصد مسلحانه در سقز اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد پنجشنبه 28 تیرماه افرادی ناشناس با حمله به منزل شخصی به نام شیخ آزاد، دو نفر از ساکنان منزل وی را به قتل می‌رسانند و فرد نامبرده نیز به شدت مجروح می‌شود که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.
 
وی افزود: در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری شهرستان سقز تشکیل شده و ضاربان شناسایی و دستورات لازم در خصوص پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شده است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 703
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcd2s056yt0z.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما