رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی دامپزشکی کردستان:

بیش از ۲ تن گوشت قرمز و مرغ فاسد در سنندج کشف شد

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: ۲ هزار و ۴۵۸ کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ و ماهی فاسد و تاریخ گذشته در سردخانه‌ای در سنندج کشف و ضبط شد.
به گزارش پژواک کردستان، محمدطاهر پارسافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۵۸ کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ و ماهی فاسد و تاریخ گذشته از یک سردخانه نگهداری فرآورده‌های خام دامی در اطراف شهر سنندج کشف شد.
 
وی گفت: اکیپ‌های اداره کل دامپزشکی کردستان در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی با انجام بازدید سرزده از سردخانه‌ها، موفق به کشف و ضبط این مقدار گوشت قرمز و مرغ و ماهی فاسد شدند.
 
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کردستان به شهروندان اطمینان خاطر داد که در اجرای این طرح، تمامی مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان مورد بازرسی مستمر، منظم و سرزده اکیپ‌های دامپزشکی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: با توجه به مخاطرات بهداشتی زیاد، شهروندان از خرید فرآورده‌های خام دامی فاقد هویت و محصولات عرضه شده توسط افراد دوره‌گرد و ماشین‌های سیار خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا تخلف بهداشتی، مراتب را به نزدیک‌ترین شبکه دامپزشکی اطلاع و یا از طریق تماس با سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان گزارش دهند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 359
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcakone149nm.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما