فرمانده مرزبانی کردستان خبر داد

شهادت ۲ مرزبان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه خبر داد و گفت: متأسفانه در این عملیات 2 نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند.
به گزارش پژواک کردستان، سرهنگ عارف سپهری در گفت‌وگو با تسنیم از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات‌ها 2 نفر از دلاور‌مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.
 
وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه شدند که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.
 
فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم شد و مقادیر قابل‌توجهی سلاح و مهمات کشف شد.
 
وی گفت: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به‌نام‌های ستوان ‌دوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی‌شاد» به فیض شهادت نائل آمدند.
 
سپهری ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان، از ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و عنوان کرد: مراسم تشییع این 2 مرزبان امروز عصر در بانه برگزار خواهد شد و سپس پیکرهای مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهد شد.
 
کد مطلب : 220
https://pezhvakkurdestan.ir/vdchtvnid23ni.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما