رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در محور کامیاران سنندج منجر به کشته و مجروح شدن ۴ نفر شد.
به گزارش پژواک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با تسنیم از برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در محور کامیاران سنندج (نرسیده به تقاطع جاده روستای نشور) خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه این حادثه تلخ منجر به کشته و مجروح شدن ۴ نفر شد.
 
وی گفت: 3 نفر بلافاصله در محل حادثه جان خود را از دست دادند و یک کودک نیز با حال وخیم به بیمارستان سنندج انتقال یافت.
 
رئیس پلیس راه استان کردستان علت این حادثه را سرعت بالای کامیون و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام و خاطر نشان کرد: متأسفانه 50 درصد از تصادفات استان به‌ دلیل تجاوز به چپ و مابقی بر اثر عدم توانایی در کنترل خودرو به ‌علت سرعت زیاد و غیرمجاز و عدم رعایت فاصله است.
 
وی با اشاره به اینکه محور کامیارانـ سنندج بیشترین تصادفات کردستان را به خود اختصاص داده است، گفت: عدم توانایی در کنترل خودرو، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ علت بیشتر تصادفات جاده‌های استان است.
 
گوهری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های استان، بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی تأکید کرد و افزود: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه کافی به جلو را رعایت کرده و در رانندگی عجله نکنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 385
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcjfietzuqeo.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما