فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع راهپیمایان 22 بهمن سنندج:

نیروهای مسلح تا امروز از رعد و برق توخالی استکبار نترسیده‌اند

نیروهای مسلح تا امروز از رعد و برق توخالی استکبار نترسیده‌اند
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش و نیروهای مسلح، تا امروز از رعد و برق توخالی استکبار و دشمنان نترسیده‌اند و دشمن بداند محکم‌تر از قبل ایستاده‌ایم.
به گزارش پژواک کردستان، امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در سنندج اظهار کرد: ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار و انقلابی کردستان باید بدانند توطئه‌های دشمنان تمام نمی‌شود و باید همواره هوشیار و با بصیرت بود.
 
وی گفت: بدانید که ایران اسلامی، هر ساله در جغرافیای جهان، قدرتمندتر می‌شود ولی دشمن به زعم باطل خود با توطئه‌های مختلف سعی دارد این انقلاب و شجره طیبه را دچار خدشه کند که البته به فرموده رهبری، دشمن همواره دچار اشتباه محاسباتی می‌شود، چراکه ملت بیدار است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند ایران یکپارچه و اسلام حاکم نباشد و این مردم شجاع و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه را با تاکتیک‌های گوناگون تسلیم خودشان کنند اما بصیرت ملت، آنان را عصبانی کرده است.
 
وی گفت: جوانان و خانواده‌ها هوشیار باشند، چراکه دشمن دائم به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف از طریق تفاوت‌های قومی و مذهبی است.
 
امیر دریادار ایرانی افزود: تنوع قومیتی و مذاهب اسلامی فرصت مغتنمی برای وجود ایرانی قوی و پیشرفته است و نباید اجازه دهیم دشمنان، آن را به عنوان نقطه ضعف و در راستای اهداف شوم خود بکار گیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف، در میان ملت ایران شکاف ایجاد کند و شما مردم قهرمان‌پرور کردستان، با بصیرت و ایمانی مثال‌زدنی، توانسته‌اید فتنه‌های دشمن را خنثی کنید و در تاریخ ماندگار بوده و خواهید بود.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کردستان را سرزمین فرهنگ و هنر و مردمی باایمان و انقلابی توصیف کرد و گفت: رشادت شما مردم با بصیرت، باعث شده توطئه‌های بزرگ دشمنان خنثی شود.
 
وی همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان مایه افتخار دانست و افزود: این مهم در سایه رهبری فرزانه انقلاب رقم خورده و اگر کسی با نگاه اتحاد و همدلی مخالفت داشته باشد، به کشور خیانت کرده است.
 
امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: ارتش در کنار نیروهای مسلح، با تمام توان از موجودیت و تمامیت ارضی کشورمان و اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.  
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، قدرتمندانه با تکیه بر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار و انقلابی، در برابر دشمنان ایستاده است.
 
وی افزود: ارتش و نیروهای مسلح، تا امروز از رعد و برق توخالی استکبار و دشمنان نترسیده‌اند و دشمن بداند محکم‌تر از قبل ایستاده‌ایم.
 
امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: امروز به واسطه شما مردم انقلابی و هوشیار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نیروی راهبردی ارتش در دورترین نقاط دنیا حضور دارد و منافع ملی را دنبال می‌کند.
 
وی بر لزوم حفظ عزت ملی تاکید کرد و گفت: اگر ایران امروز قوی و در معادلات جهانی تاثیرگذار و دارای عزت است، به واسطه وحدت میان مردم و وجود رهبری بادرایت است و هر کدام از این عوامل نباشد، به طور قطع عزت ملی از بین خواهد رفت.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کسانی که نمی‌خواهند این ملت عزت داشته باشند، عوامل دشمن هستند و در راستای اهداف شوم دشمنان گام بر می‌دارند.
 
وی تأکید کرد: ملت ایران باید قدر این عزت و اتحاد را بدانند که بسیار باشکوه و پربرکت است.
 
امیر دریادار ایرانی در ادامه با زبان کُردی خطاب به راهپیمایان گفت: حضور شما مردم عزیز و دشمن شکن و پرافتخار در همه عرصه‌های فرهنگی و هنری و اقتصادی، جای بسی خرسندی است.
 
وی بر لزوم همکاری مردم با دولت برای رفع مشکلات وجود همدلی و تعامل بین آحاد ملت تاکید کرد و افزود: ملت و نظام دوست هم هستند و هر جایی هر اتفاقی بیافتد، مردم کردستان همواره در صف اول حضور دارند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید شکرگزار عنایت و توجه رهبری باشیم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، مسئولیت سنگین مدیریت نیروی دریایی را به این فرزند کردستان محول کرده و امیدوارم بتوانم به وظایف خود به درستی عمل کنم.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 326
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcebp8xijh8w.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما