مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه جدید بارشی برف و باران به استان خبر داد و گفت: آبگرفتی معابر و مسدود شدن جاده‌های شهری و روستایی از پیامدهای فعالیت سامانه مذکور است.
به گزارش پژواک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم از ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه هفته جاری به آسمان استان خبر داد و اظهار کرد: بارش‌ها تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه هفته جاری از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، گفت: از روز پنج‌شنبه پیش‌رو مجدد یک سامانه جدید بارشی وارد استان شده و بارش‌ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 
مدیرکل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به مناطق غربی استان همچون سروآباد، مریوان، هورامان، دیواندره، دهگلان و بخش‌هایی از کامیاران و سنندج است.
 
وی از بارش برف در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی باعث لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی‌ معابر، مه و مسدود شدن برخی از جاده‌های شهری و روستایی در استان خواهد شد.

صدیقی با بیان اینکه احتمال می‌رود در پی بارش‌های برف، مشکلاتی در ترد د شهروندان ایجاد شود، افزود: دمای هوا نیز همزمان با بارش‌ها از امروز تا اواخر سه‌شنبه افزایش یافته اما از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته هوا سردتر می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 317
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcebf8xijh8z.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما