اطلاعیه غیرحضوری شدن برخی مدارس کردستان در روز دوم بهمن/دستگاه‌های اجرایی بجز موارد مستثنی شده فردا در شهرستان دهگلان تعطیل هستند
به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان برخی مدارس استان فردا یکشنبه دوم بهمن‌ماه غیرحضوری بوده و ادارات دهگلان هم تعطیل هستند.
به گزارش پژواک کردستان، استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل سرما و برودت هوا، به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان مدارس تمام مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرستان‌های دهگلان، قروه و دیواندره در هر دو شیفت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.
 
در این اطلاعیه آمده است: مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و بیجار در هر دو شیفت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.
 
در پایان اطلاعیه صادر شده هم عنوان شده است: همه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌ها به استثنای مراکز درمانی، امدادی، اورژانس آتش‌نشانی و بخش‌های دارای شیفت و نوبت کاری، فردا در شهرستان دهگلان تعطیل می‌باشد.
 
گفتنی است، مطابق تصمیم اتخاذ شده در جلسه روز شنبه هفته گذشته ستاد مدیریت بحران استان ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، فردا ساعت ۹ صبح شروع به کار خواهند کرد و ساعت شروع به کار مجتمع‌های قضایی سطح استان ٨ و ۳۰ دقیقه صبح است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 312
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcjf8etzuqev.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما