مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کردستان خبر داد

افزایش 17 درصدی مصرف سی‌ان جی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال، بیش از ۵۱ میلیون مترمکعب سی‌ان جی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
به گزارش پژواک کردستان، جهانبخش نوکانی در گفت‌‌وگو با ایرنا به فعالیت ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در کردستان اشاره و اظهار کرد: این شرکت از احداث جایگاه‌های جدید سی ان جی در مناطق مختلف استان استقبال و حمایت می‌کند.
 
وی استفاده از سی ان جی را باصرفه  و به نفع محیط زیست دانست و گفت: طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در همین راستا بوده که تاکنون بیش از 4 هزار خودرو در استان دوگانه سوز شده است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه کردستان تصریح کرد در حال حاضر هفت مرکز در استان کار دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی را انجام می دهند که 3 مرکز در سنندج، ۲ مرکز در بیجار و در شهرهای سقز و قروه هم هر کدام یک مرکز نسبت به این کار اقدام می کنند.
 
وی گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت‌نام کرده و نوبت تبدیل دریافت کنند.
 
نوکانی به مقدار مصرف سی ان جی در استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول امسال، بیش از ۵۱ میلیون مترمکعب سی‌ان جی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
 
کد مطلب : 202
https://pezhvakkurdestan.ir/vdchtinid23nv.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما