کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«غضنفری‌پور» مدیرکل پزشکی قانونی کردستان شد

خبرگزاری مهر , 18 مرداد 1403 ساعت 15:42

«بهزاد غضنفری‌پور» با حضور جمعی از مسؤولان استان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.


به گزارش پژواک کردستان، «سید امیرحسین مهدوی»، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان اظهار کرد: ضرورت دارد تا مدیر و کارکنان پزشکی قانونی استان کردستان در جهت جلب رضایت مردم شریف استان گام‌های موثرتری بردارند.
 
وی گفت: جنس خدمات پزشکی قانونی، کارشناسی است و نظریه‌های کارشناسی صادره در پزشکی قانونی، به اجرای عدالت در دستگاه قضائی کمک شایانی می‌کند.
 
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور، پزشکی قانونی استان کردستان را جز استان‌های برخوردار از نظر نیروی انسانی در کشور ذکر و تصریح کرد: خدمات پزشکی قانونی استان کردستان در حوزه‌های روانپزشکی، سم‌شناسی و … در استان انجام می‌شود که این موضوع سبب شده تا استان از این جهت مستقل از استان‌های همجوار باشد.
 
وی گفت: ارتقای کیفی خدمات پزشکی قانونی سرلوحه کار ماست که یک گام اساسی آن اقدام جهت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی ذیل دانشگاه علوم قضائی و خدمات است.
 
در پایان این مراسم از زحمات «بهتاش خانی‌آباد» تقدیر و «بهزاد غضنفری‌پور» به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 722

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/722/غضنفری-پور-مدیرکل-پزشکی-قانونی-کردستان

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir