تعلل در آغاز اجرای طرح‌های مسکن ملی قابل قبول نیست
استاندار کردستان گفت: تأخیر در شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و اگر پیمانکاری در آغاز کار، تعلل به خرج می‌دهد، به سرعت شرکت دیگری جایگزین شود.
به گزارش پژواک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در جلسه شورای مسکن و کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان کردستان، اظهار کرد: استان کردستان و بویژه شهر سنندج با کمبود زمین برای توسعه شهری و اجرای طرح‌های شهرسازی مواجه است که امیدوارم با الحاق ۲۱۹ هکتار جدید بخشی از مشکلات این شهر در آینده برطرف شود.
 
وی گفت: ضروری است مسکن و شهرسازی با همکاری دیگر ارگان‌ها و از جمله شهرداری سازوکارهای لازم و مناسب برای اجرای بهترین مدل‌های توسعه‌ای و ساخت و ساز را مورد توجه قرار دهند.
 
استاندار کردستان تصریح کرد: سهم شهرداری‌ها در الحاقات جدید باید تعیین و واگذار شود تا بتوانند از محل واگذاری زمین‌ها، طرح‌های مورد نظر خود را اجرایی و عملیاتی کنند.
 
وی گفت: توسعه نامتوازن در استان و فضای شهری حاصل ضعف مدیریت در ادوار مختلف است.
 
زارعی‌کوشا افزود: تأخیر در شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و اگر پیمانکاری در آغاز کار، تعلل به خرج می‌دهد، به سرعت  شرکت دیگری جایگزین شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 416
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcebp8eijh8z.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما