مدیرکل هواشناسی استان کردستان از بارش باران و برف در سطح استان خبر داد و گفت: دمای هوا در اکثر نقاط به زیر صفر درجه می‌رسد.
به گزارش پژواک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ابری بودن آسمان استان، اظهار کرد: در این وضعیت جوی، امروز همچنان شاهد بارش پراکنده باران در شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا اواخر امروز در این مناطق استان ادامه خواهد داشت، گفت: از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری دیگر شاهد بارش نخواهیم بود و هوا صاف می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: در طول این دو روز شاهد بارش برف و باران و کاهش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود.
 
وی با ذکر اینکه تداوم روند کاهشی دما در استان همچنان ادامه دارد، گفت: از امشب دمای هوای کردستان 4درجه کاهش پیدا کرده و در اکثر شهرستان‌ها همچون بانه، سقز، قروه، زرینه و ... به زیر صفر درجه می‌رسد.
 
صدیقی با اشاره به اینکه در روزهای آینده احتمال لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی و مناطق سردسیر وجود دارد، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام تردد و کوهنوردی احتیاط کرده و کشاورزان نیز در کاشت محصولات پاییزه و برداشت محصولات آماده تعجیل کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 268
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcjfoe8zuqem.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما