انتصاب سومین سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان در دولت سیزدهم
در حالی که تنها 20 ماه از انتصاب «اسماعیل زارعی‌کوشا» به عنوان استاندار کردستان سپری شده است، سومین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری امروز رسماً معرفی شد.
به گزارش پژواک کردستان، در مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران استان، «علی نوری» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان معرفی و جایگزین «حامد قادرزاده» شد.
 
«اسماعیل زارعی‌کوشا»، چهارم آذرماه 1400 و تنها چند روز پس از انتصاب به عنوان استاندار کردستان، «سیدکمال حسینی»، یکی از بانیان وضع موجود استان را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب کرد؛ کمتر از 9 ماه بعد، یعنی در 15 مرداد 1401، استاندار کردستان در حکمی «حامد قادرزاده» را به عنوان دومین سرپرست این معاونت منصوب کرد.
 
تنها رزومه کاری اعلام شده در خبرگزاری دولت برای سومین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در دولت سیزدهم هم «معاون سازمان ملی مهاجرت» و «رایزن اقتصادی ایران در اربیل و سلیمانیه عراق» است.
 
«علی نوری»، چالش‌های فراوان و روزهای بسیار سختی در کردستان پیش رو دارد؛ باید منتظر ماند و دید آیا وی برنامه‌ای مدون برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کردستان دارد یا او نیز همان راهی را خواهد رفت که دو سرپرست پیشین طی کردند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 438
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcicva52t1ap.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما