تأکید وزیر کشور بر اهتمام دولت برای ساختن کردستانی آبادتر
وزیر کشور گفت: دولت چهاردهم تمام اهتمام خود را بکار می‌گیرد تا کردستان نسبت به گذشته، روز به روز پیشرفته‌تر و آبادتر شود.
به گزارش پژواک کردستان، اسکندر مومنی امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان در سنندج اظهار کرد: خود را متعهد می‌دانیم از خدمتگزاری به مردم کردستان فروگذار نکنیم چون در دورانی که کشور نیاز داشت مردم استان از هیچ چیزی برای دفاع از ایران دریغ نکردند.
 
وی با بیان اینکه امروز کردستان دارای یکپارچگی در همه بخش‌های فرهنگی، امنیتی و اجتماعی است، گفت: استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با همدلی، هماهنگی و همسویی باید از آنها بهره گرفت تا شاهد کردستانی آبادتر باشیم.
 
وزیر کشور با بیان اینکه آبادانی کردستان از بعد دوران دفاع مقدس شروع شد و پیشرفت‌هایی صورت گرفت اما حق مردم استان بیشتر است، تصریح کرد: دولت چهاردهم تمام اهتمام خود را بکار می‌گیرد تا کردستان نسبت به گذشته، روز به روز پیشرفته‌تر و آبادتر شود.
 
وی گفت: یکی از مشکلات استان، زیرساخت‌هاست و باید برای توسعه آن به ویژه حمل و نقل، توان خود را بسیج کنیم چراکه مقدمه پیشرفت، زیرساخت است.
 
وی بر لزوم پیگیری مسیر بزرگراهی شمال غرب جنوب در محدوده کردستان توسط استاندار تاکید کرد و گفت: کار مطالعات راه آهن سنندج - مریوان - باشماق هم شروع شده و باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
 
مؤمنی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان مشکلات بازارچه‌های مرزی و کولبران را حل کرد.
 
مومنی خطاب به استاندار جدید گفت زمان بسیار سریع می‌گذرد و باید از فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنید، ضمن اینکه مسئولان استان هم باید به استاندار کمک کنند.
 
وی تاکید کرد: از همه قومیت‌ها از جمله کردها برای مدیریت در وزارت کشور استفاده خواهیم کرد.
 
در این آیین، از استاندار سابق تجلیل و آرش زره‌تن لهونی به عنوان استاندار جدید کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 745
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcjfieazuqex.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما