پیکر مطهر ۴ شهید گمنام با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در سنندج تشییع شد.
به گزارش پژواک کردستان، استاندار کردستان در آیین تشییع پیکر مظهر 4 شهید گمنام که با حضور اقشار مختلف مردم سنندج برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: بزرگ بانوی اسلام طبق روایات علما و فقهای اهل تسنن برترین زنان از گذشته تا آینده است.
 
وی از شهدا به عنوان فرزندان حضرت فاطمه (س) نام برد و گفت: شهیدان کسانی بودند که دنبال نام و نشان نبودند، اما یادشان تا عرش اعلا رفت.
 
اسماعیل زارعی‌کوشا خاطر نشان کرد: شهدا دل در گرو آرمان‌های انقلاب و امام نهادند تا این مرز و بوم را از تجاوز دشمنان محافظت کنند.
 
وی با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی والا و تاثیرگذار در تمام معادلات بین‌المللی قرار گرفته است به برکت خون شهدا بوده است، گفت: عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ما در دنیا فداکاری و رشادت شهدا است.
 
استاندار کردستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتن بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم غزه و مجروح کردن بیش از ۵۰ هزار نفر گفت: اگر ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرمی دهیم برای این است که به جهانیان نشان دهیم پرچم‌دار حق در جهان هستیم و این افتخار نظام ما است.
 
وی همچنین بر رفع کاستی‌ها و مشکلات و مبارزه با فساد توسط مسئولین تاکید کرد و افزود: مسیر انقلاب ما، دولتی مردمی و انقلابی است چراکه این نظام با خون هزاران شهید به دست آمده است.
 
پیکر مطهر یکی از شهدا امروز در سنندج به خاک سپرده شد و پیکر 3 شهید دیگر هم در شهر‌های قروه، دهگلان و بیجار آرام خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 552
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcfi0dtaw6dt.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما