در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، کیانوش ثقفی‌نیا به عنوان فرماندار کامیاران معرفی و از خدمات کیوان شافعی تقدیر شد.
به گزارش پژواک کردستان، مهدی رمضانی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کامیاران اظهار کرد: تلاش‌های مجدانه استاندار و مجموعه همکاران قوه مجریه، قوه قضائیه و نمایندگان مجلس در استان کردستان یک اتفاق مبارک در دولت سیزدهم است و همه عوامل مدیریتی و اجرایی به سمت خدمتگذاری بیشتر به مردم و توسعه استان کردستان در حرکت و تلاش هستند.
 
وی گفت: در سالهای اول انقلاب به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری فرزندان این مرزوبوم نسخه استعمار را در هم پیچیدیم و خاطره حمله به ایران را از ذهن مستکبران پاک کردیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: دشمن اکنون در قالب جنگ نرم مشغول سیاه نمایی است و با جنگ ادراکی و شناختی، از طریق رسانه های متعدد ناامیدی و موج منفی به مردم تزریق می کنند.
 
وی با بیان اینکه راه خنثی سازی این دسیسه‌ها امیدآفرینی در جامعه است، گفت: با تلاش و مجاهدت باید مسیر را ادامه دهیم و انتظارات مردم را برآورده کنیم، چرا که همه ما رسالت داریم در مسیر تحقق و اقتدار تمدن شکوهمند اسلامی گام برداریم.
 
رمضانی از خدمات صادقانه و خالصانه فرماندار قبلی کامیاران تقدیر کرد و افزود: شافعی اگر چه بومی شهرستان کامیاران نبود اما همانند یک کامیارانی متعهد و متعصب در راستای خدمت به مردم شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
 
وی با تاکید بر اینکه توسعه استان نیاز به مسئولین پیگیر و توانمند، کاری و جهادی دارد، خاطر نشان کرد: فرماندار جدید کامیاران، فردی احسن و شایسته و انقلابی است و تجربیات و سوابق علمی و عملی وی نشان می‌دهد که توانایی مدیریت شهرستان و پیگیری مطالبات مردم فهیم کامیاران را دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه زمان آزمون و خطا گذشته و توسعه نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری است، ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید شهرستان کامیاران با برنامه‌ریزی مدون و هدف‌گذاری دقیق هماهنگی لازم را بین دستگاه‌های اجرایی برقرار نموده و راه توسعه شهرستان را هموار کند.
 
وی با بیان اینکه مسئولین در جمهوری اسلامی هیچ شأنی بالاتر و فراتر از نوکری مردم ندارند و برای خدمتگزاری به مردم آمده‌اند، گفت: اگر کسی به هر دلیلی این عنوان را بر نمی‌تابد، امروز برود و یا جابجا شود بهتر از فرداست.
 
رمضانی با خطاب قرار دادن فرماندار جدید و طرح انتظار کسب رتبه «فرماندار ممتاز استان» از وی بر جدیت و سخت‌گیری نسبت به تحقق اهداف پیش‌بینی شده برای هر یک از ادارات شهرستان تاکید کرد.
 
وی ضمن تاکید بر فسادستیزی فرماندار جدید شهرستان از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست که نهایت همکاری را با فرماندار جدید داشته باشند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از انتقاد به بدنه دولت استقبال کرد و گفت: انتقادات مشفقانه همواره کارساز بوده و ضرورت دارد هر انتقادی با تحقیق و آگاهی و شفقت همراه باشد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 424
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcd2o0o6yt0x.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما