کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه معنی‌دار نماینده ولی فقیه در کردستان به استاندار جدید

خبرگزاری تسنیم , 1 مهر 1403 ساعت 11:50

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به استاندار جدید کردستان گفت: در انتصابات از نگاه قومی پرهیز کنید و منتقد را با چشم‌ تهدید نبینید.


به گزارش پژواک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار کردستان که در سالن آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، خطاب به فعالان سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرایان اظهار کرد: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همدلی، همراهی و همت عالی برای پیشرفت دارد، سعی کنیم مثبت‌گرا باشیم و آینده را با امید و نشاط و همکاری با استاندار جدید جوان و تازه نفس پر از موفقیت و دستاورد پیش ببریم.
 
وی گفت: اگر کمک نکنیم یا طالب شکست دیگران باشیم و کار استان پیش نرود مردم سودی نمی‌برد، سعی کنیم لغزش مسئولان برای ملت خوشحال کننده نباشد چراکه مردم ضرر می‌بینند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مردم از تنازع و دعواهای سیاسی خسته‌اند و منتظر اتفاقات خوب هستتد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تعبیر به منطقه کُردی فرموده‌اند، مفتخریم که یکی از فرزندان کردستان برای استانداری انتخاب شده اما باید فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه به لحظه آن استفاده کرده و نگاه رو به جلو داشته و در نقد گذشته، خودمان را تلقی نکنیم و قدردان زحمات گذشتگان باشیم چراکه خود نیز با همین زمانی مواجه خواهیم شد.
 
وی خطاب به استاندار جدید گفت: در انتصابات از نگاه قومی پرهیز کرده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنید، منتقد را با چشم‌ تهدید نبینید و با کسانی هم که از آمدن شما به استان خوشحال نشدند یا همراهی نکردند، چون پدری مهربان باشید.
 
پورذهبی از تمام‌ زحمات و اقدامات استاندار سابق کزدستان در طول 34 ماه خدمت در استان قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 744

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/744/توصیه-معنی-دار-نماینده-ولی-فقیه-کردستان-استاندار-جدید

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir