کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس کردستان در روز شنبه

13 بهمن 1402 ساعت 19:52

اداره کل آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت مدارس استان در روز یکشنبه، ۸ بهمن را اعلام کرد.


به گزارش پژواک کردستان، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل بارش برف، برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز به کار مدارس در نوبت صبح روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام می‌گردد:
 
شهرستان قروه: با موافقت فرماندار، به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان روز شنبه در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.
 
شهرستان دهگلان: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و با موافقت فرماندار دهگلان، فعالیت تمام مدارس سطح شهر و روستاهای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
 
براین اساس مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل هستند، ضمن اینکه نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان، از طریق مدیر مرکز سنجش به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
شهرستان دیواندره: با موافقت فرماندار و به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راه‌های روستایی، روز شنبه فعالیت همه مدارس شهری و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.
 
 مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش شهرستان دیواندره نیز فردا شنبه تعطیل است و در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد سد.
 
شهرستان بیجار: با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار، فردا شنبه فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
 
همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است و در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
شهرستان سنندج: با موافقت فرماندار، به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، فعالیت همه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد؛ مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است.
 
در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع‌رسانی خواهد سد.
 
شهرستان سقز: به علت برودت هوا و امکان یخبندان جاده‌ها و معابر، با موافقت فرماندار، فردا شنبه چهاردهم بهمن فعالیت مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.
 
شهرستان کامیاران: به علت برودت هوا و امکان یخبندان جاده ها و معابر با موافقت فرماندار، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت تمام مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان کامیاران در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان مریوان: آموزش در تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی و سنجش نوبت صبح دوره‌های مختلف تحصیلی در بخش کوماسی مریوان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و مدارس و مراکز پیش‌دبستانی و سنجش سطح شهر مریوان و بخش‌های سرشیو و مرکزی نیز از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز به کار خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 588

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/588/اطلاعیه-وضعیت-فعالیت-مدارس-کردستان-روز-شنبه

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir