کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

کردستان رتبه برتر اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها را کسب کرد

19 مهر 1402 ساعت 14:15

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: کردستان موفق به کسب رتبه برتر اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارهای سطح کشور شد.


به گزارش پژواک کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، پیمان اسکندری اظهار کرد: کردستان موفق به کسب رتبه برتر اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارهای سطح کشور شد.
 
وی گفت: امروز مراسمی به مناسبت آغاز چهارمین سال اجرای طرح ملی جهش تولید در سال زراعی جدید(مهر ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۳) با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سالن همایش‌های این وزارتخانه برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در این مراسم از منتخبان طرح ملی جهش تولید در سطح کشور تجلیل شد، اظهار کرد: کردستان با توجه به فعالیت‌هایی که در اجرای طرح جهش تولید در سه سال اخیر به ویژه سومین سال اجرای این طرح داشت به عنوان استان برتر معرفی شد.
 
وی گفت: با این موفقیت امید می‌رود همه همکاران همچنان در ایفای نقش محوری توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی که ماموریتی بزرگی است، تلاش کنند.
 
اسکندری افزود: خودکفایی در تولید همه محصولات استراتژیک از مهم‌ترین اهداف ما در بخش کشاورزی است که این مهم با همکاری و تعامل و بهره‌مندی از تخصص نخبگان و دانش فنی روز امکان‌پذیر است.
 
وی گفت: افزون بر مشارکت و هم‌دلی همه همکاران سازمان جهاد کشاورزی، اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تلاش کشاورزان سخت‌کوش منجر به کسب این موفقیت برای استان شده است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 478

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/478/کردستان-رتبه-برتر-اجرای-طرح-جهش-تولید-دیم-زارها-کسب

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir