کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وعده معاون استاندار برای حل مشکلات معابر کولبری کردستان

خبرگزاری ايسنا , 9 شهريور 1402 ساعت 17:51

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی رئیس جمهور و قول مساعد وی، در کمترین زمان ممکن، مشکلات معابر کولبری حل خواهد شد.


به گزارش پژواک کردستان، مهدی رمضانی امروز در حاشیه برپایی میز خدمت جهادی در روستای گویل بانه ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمات ارزنده دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: خدمت به مردم مرزنشین که از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون متحمل مشقت و زحمت شده و از نظام پاسداری کرده‌اند، وظیفه ذاتی تمامی مسئولین است.
 
وی گفت: این انقلاب، انقلاب کوخ‌نشینان است و شرف ما در خدمت‌رسانی به آنان و دوری از اصحاب کاخ‌نشین است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: شهیدان این مرز و بوم همواره در برابر دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام سینه سپر کرده‌اند و در برابر ظلم و ستم ایستادگی و مقاومت نشان داده‌اند تا ما امروز از دو نعمت مهم الهی امنیت و ایمان بهره‌مند شویم.
 
وی گفت: از این رو ما باید حق مطلب را در حق این عزیزان با تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی و انقلابی در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها ادا کرده و زمینه زندگی راحت را برای آنان فراهم کنیم.
 
رمضانی با اشاره به خواسته به‌حق مردم فهیم شهرستان بانه در خصوص بازگشایی مرزهای موقت کولبری پیرامون تأمین امرار معاش روزانه خانوارها افزود: با همت و تلاش دولت مردمی و پیگیری های صورت گرفته از سوی رئیس جمهور و قول مساعد ایشان در کمترین زمان ممکن مشکلات معابر کولبری حل خواهد شد.
 
‍ انتهای پیام/
 


کد مطلب: 451

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/451/وعده-معاون-استاندار-حل-مشکلات-معابر-کولبری-کردستان

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir