کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اورژانس بیمارستانی کردستان خبر داد

مرگ یک نفر بر اثر واژگونی اتوبوس تهران سنندج

خبرگزاری ايرنا , 21 آبان 1401 ساعت 20:02

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۱۳ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور دهگلان سنندج مصدوم شدند و یک نفر هم فوت کرد.


به گزارش پژواک کردستان، رضا پیرا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رأس ساعت ۰۶:۱۴ صبح امروز، بعد از تماس با مرکز هدایت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، بلافاصله با هماهنگی‌های لازم، چهار تیم از تکنسین‌های فوریت پزشکی دانشگاه به محل اعزام شدند و اقدامات تریاژ و امداد مصدومان در محل حادثه انجام شد.
 
وی گفت: برای ارائه خدمات فوریتی به مصدومان، کدهای شهری شماره یک و پایگاه‌های بین جاده‌ای قروچای و پایگاه بلبان‌آباد دهگلان به همراه پایگاه بین جاده‌ای صلوات‌آباد سنندج به محل اعزام شدند.
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در این حادثه  ۱۴نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شده بودند که ۶ نفر از آنان به بیمارستان کوثر سنندج و 8 نفر دیگر هم به بیمارستان شهدای دهگلان انتقال یافتند که متاسفانه یک نفر از آنان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.
 
وی با بیان اینکه روند درمان و اقدامات درمانی تکمیلی برای نجات جان مصدومان این تصادف در بیمارستان‌های کوثر سنندج و شهدای دهگلان در حال انجام است، گفت: ۱۳ نفر از مصدومان این تصادف مرد و یک نفر نیز خانم ۳۶ ساله بود.
 
رئیس پلیس راه کردستان هم صبح امروز گفت: که این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اتفاق افتاده است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 269

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/269/مرگ-یک-نفر-اثر-واژگونی-اتوبوس-تهران-سنندج

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir