کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی کردستان خبر داد

حاکم شدن وضعیت آبی و زرد کرونایی در همه شهرهای کردستان

19 شهريور 1401 ساعت 12:45

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای قرمز (بسیار پرخطر) و نارنجی (پرخطر) در کردستان به صفر رسید.


به گزارش پژواک کردستان، بهرام کندایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مدافعان سلامت استان و با همکاری و هماهنگی سایر ادارات و سازمان‌های مرتبط و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با افزایش شهرهای آبی و زرد در استان کردستان، موج هفتم کرونا در حال کنترل است.
 
وی گفت: بر اساس آخرین بروز رسانی‌ها از موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت‌های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان‌های بانه، بیجار، دهگلان، سقز، سنندج و سروآباد رنگ زرد (نسبتا پرخطر)،  دیواندره، کامیاران، مریوان و قروه وضعیت آبی(عادی) را به خود گرفتند.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ شهری در استان کردستان در رنگ بندی قرمز یا نارنجی قرار ندارد بنابراین پیک هفتم کرونا در حال کنترل و در موارد ابتلا، بستری و فوتی نیز شیب نزولی داریم.
 


کد مطلب: 259

آدرس مطلب :
https://www.pezhvakkurdestan.ir/news/259/حاکم-شدن-وضعیت-آبی-زرد-کرونایی-همه-شهرهای-کردستان

پژواک کردستان
  https://www.pezhvakkurdestan.ir